Tájékoztató a beiratkozási adminisztrációs feladatokról
Tájékoztató a beiratkozási adminisztrációs feladatokról
2017. július 24.
5 perc
Kedves Elsőéves Hallgató!
Engedje meg, hogy köszöntsük Önt az egyetemi polgárok körében, gratulálva a sikeres felvételihez. A felvételről szóló döntés a 2018/2019. tanév I. félévére szól, a hallgatói jogviszonya pedig az Egyetemre történő beiratkozással jön létre. A beiratkozás a HSZI és az Oktatási Igazgatóság közös szervezésében, központilag kerül megrendezésre az ÁJTK, ÁOK, BTK, ETSZK, FOK, GTK, GYTK, JGYPK, MGK, MK, TTIK és a ZMK hallgatói számára a Hallgatói Szolgáltató Irodán, 2018. augusztus 27. és 2018. szeptember 1. között.
A központi beiratkozás célja, hogy a hallgatói jogviszony létrejöttéhez szükséges adategyeztetés, szerződéskötés, nyilatkozattétel és egyéb, kötelező adminisztrációs tevékenységek a lehető leggyorsabban, egy helyen és egy időben történjenek meg, hogy Ön ezt követően minden idejét a tanulmányaira fordíthassa. Azért, hogy ez a kötelező adminisztráció valóban gyors és hatékony legyen, kérjük, figyelmesen olvassa el ezt a tájékoztatót és kövesse az abban leírt lépéseket, ügyelve a határidők betartására.
1. Neptun regisztráció
Az Egyetem hallgatói nyilvántartási rendszerét (Neptun) és az ahhoz kapcsolt elektronikus rendszereket (Modulo, Coospace) saját azonosító-jelszó párossal használhatja. Kérjük, mielőbb regisztráljon a Neptunba a www.u-szeged.hu/regisztracio címen. A regisztráció során rögzítse azt az e-mail címet, amelyen keresztül a jövőben a tanulmányaival, pályázatokkal és egyéb ügyintézéssel kapcsolatban értesítéseket küldhetünk Önnek.
2. Modulo adategyeztető űrlap kitöltése
Azért, hogy a beiratkozás valóban rövid időt vegyen igénybe, a kapcsolódó és kötelező adategyeztetést a Modulo adategyeztető űrlapon előre elvégezzük. Kérjük, lépjen be a Modulo rendszerbe a https://modulo.etr.u-szeged.hu/Modulo2/default/login címen és töltse ki az Adategyeztető űrlapot, 2018. augusztus 1. - augusztus 19. között. Az űrlapon kért adatok ellenőrzéséhez szkennelje be és csatolja az igazoló okmányokat, dokumentumokat. Amennyiben az űrlap adataival kapcsolatban bármilyen javítás szükséges vagy észrevételünk, kérdésünk van, azt e-mailben jelezni fogjuk Önnek.
A beiratkozásra 2018. augusztus 27. és 2018. szeptember 1. között van lehetősége az ÁJTK, ÁOK, BTK, ETSZK, FOK, GTK, GYTK, JGYPK, MGK, MK, TTIK és a ZMK hallgatóinak. Ebben az időszakban az egyes karok hallgatóit a karok által megadott idősávokban fogadjuk. Kérjük, az időpont foglalásnál a kar által javasolt idősávot preferálja, mivel a kari és szakos tájékoztatók is ehhez az időponthoz igazodva kerülnek megrendezésre. A karok által javasolt idősávokat összefoglalóan az alábbi táblázat tartalmazza, további részletes információkat ezzel kapcsolatban a kari tájékoztató levélben valamint az időpont foglalási űrlapon találhat!
Dátumok, idősávok
2018.08.27, hétfő
2018.08.28, kedd
2018.08.29, szerda
2018.08.30, csütörtök
2018.08.31, péntek
2018.09.01, szombat
Délelőtt
ÁJTK, BTK, JGYPK,
TTIK
ÁJTK, BTK, JGYPK,
TTIK
BTK, JGYPK, GTK, TTIK
BTK, ETSZK,FOK, GTK, TTIK, ZMK
ÁJTK, ÁOK, BTK,FOK, GYTK, TTIK
ÁJTK, ÁOK, MGK, ZMK
Délután
ÁJTK, BTK, JGYPK,
TTIK
ÁJTK, BTK, JGYPK,
TTIK
BTK, GTK, TTIK
ÁOK, BTK,ETSZK, FOK, MGK, ZMK
BTK, FOK, GYTK, MGK, MK, TTIK
A Fogorvostudományi Kar I. éves hallgatói az orvosi vizsgálat időpontjánál legalább 40 perccel későbbi időpontot válasszanak a beíratkozásra!
Az Ön által foglalt időpontról e-mailben értesíteni fogjuk, kérjük, ebben az időpontban keresse fel a HSZI-t és hozza magával a beiratkozáshoz szükséges valamennyi dokumentumának eredeti példányát! Az adott idősávban történő ügyintézést kizárólag időpont foglalás alapján tudjuk biztosítani!
4. Szociális támogatás helyzetfelmérő űrlap kitöltése
Bármilyen szociális alapú támogatás pl. kollégiumi elhelyezés, szociális ösztöndíj, bérlet támogatás megpályázásának feltétele a szociális helyzetfelmérő űrlap kitöltése a Moduloban. A kitöltés során a kitöltési útmutató szerint adja meg a kért adatokat és csatolja a kért dokumentumok szkennelt képét. A kitöltés során különösen figyeljen a beadási határidőkre, mivel a pályázatok beadására és elbírálására viszonylag rövid idő áll rendelkezésre! Bővebb információ: itt, vagy az EHÖK oldalán.
5. Kollégiumi pályázat, szociális támogatás, bérlet támogatás űrlap kitöltése
A szociális helyzetfelmérő űrlap kitöltését követően nyújthat be pályázatot kollégiumi elhelyezésre, szociális ösztöndíjra, bérlet támogatásra. Mindegyik juttatás külön pályázattal kérhető, a helyzetfelmérő űrlap kitöltése önmagában nem jelent pályázatot egyik juttatásra sem. A pályázatok benyújtásánál vegye figyelembe a kitöltési útmutatóban leírtakat és ügyeljen a határidők betartására.
Új egyetemi állandó diákigazolványt az Okmányirodában kiállított NEK (Nemzeti Egységes Kártyarendszer) adatlap birtokában igényelhet, ehhez kérjük, mielőbb keresse fel valamelyik Okmányirodát, vigye magával személyigazolványát és lakcímkártyáját. Ezt követően lépjen be a Moduloba, töltse ki a Diákigazolvány igénylés űrlapot, amelyhez csatolja a kapott NEK adatlap képét. A NEK adatlap eredeti példányát a beiratkozásra hozza magával és mutassa be munkatársunknak, hogy igénylését véglegesíteni tudjuk. A középiskolai diákigazolványa 2018. október 31-ig érvényes, használható. A diákigazolványról a HSZI honlapján a Szolgáltatások/Diákigazolvány kezelés menüpontban talál bővebb információt.
A beiratkozással, adategyeztetéssel vagy az űrlapok kitöltésével kapcsolatos kérdéseivel, problémáival forduljon az Iroda ügyfélszolgálati munkatársaihoz, akik munkanapokon 9-15 óráig készséggel segítenek Önnek.
Címünk: 6722 Szeged, Ady tér 10. (Tanulmányi és Információs Központ)
Postacím: 6701 Szeged, Pf. 1212
Az ügyfélszolgálat telefonszáma: 62/ 54-HSZI (54-4794) Fax: 62/ 544-132